3ο Γενικό Λύκειο Αγρινίου

Το σχολείο μας

Τα νέα από το Σχολείο μας

 Projects 2ου τετραμήνου 2016-2017

qq

 

u1

u2

u3

 thomas

ss1

ff1 

 aaa1

 

 dd1

sss2

 tt1

 cc1

 

 

 

24-3-2017 9-42-04 μμ

https://www.youtube.com/watch?v=TNe0vYJnVkU&;app=desktop

P1060261

abcd

Projects Α Τετραμήνου 2016-17

Bullying

dimusi

dimusi2

fafut2

makrigian

makrigi2

 sitzi a2

 sita1

 thekla11

 thekla3

 xoro

 Q2

 

 

 

 

Projects Β Τετραμήνου 2015-16

23-6-2016 7-29-11 μμ

23-6-2016 7-31-24 μμ

23-6-2016 7-33-44 μμ

23-6-2016 7-35-44 μμ

23-6-2016 7-37-32 μμ

23-6-2016 7-51-05 μμ

23-6-2016 7-41-15 μμ

23-6-2016 7-44-45 μμ

23-6-2016 7-46-35 μμ

23-6-2016 7-48-03 μμ

23-6-2016 7-49-21 μμ

23-6-2016 7-53-38 μμ

23-6-2016 7-55-51 μμ

23-6-2016 7-57-31 μμ

23-6-2016 7-58-54 μμ



Projects Α Τετραμήνου 2015-16

 

Βιβλιοθήκες …   ένα ταξίδι που διαρκεί χιλιετίες Α4 

Βιβλιοθήκες …   ένα ταξίδι που διαρκεί χιλιετίες Α4 Υπεύθυνη καθηγήτρια Δήμητρα Γεωργίου

 

 

 

ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ

 

Ο ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΩΣ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣΟ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ ΩΣ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ


Β' Λυκείου
«Κατασκευή
Υδρορομπότ»


ΕΦΗ-ΒΙΑ   Σχολικός Εκφοβισμός Ο νόμος της σιωπής

 

ΕΦΗ-ΒΙΑ   Σχολικός Εκφοβισμός Ο νόμος της σιωπήςΥπεύθυνη Καθηγήτρια : Παπά Βασιλική ΠΕ19


Ζωή στο διάστημα


Η τεχνη της φωτογραφίας στην εποχή της τεχνολογίας

Η τεχνη της φωτογραφίας στην εποχή της τεχνολογίαςΥπεύθυνη Καθηγήτρια :Παπά Βασιλική ΠΕ19    Β ΛΥΚΕΙΟΥ


 

    Το αλάτι, πηγή ζωής

για τον άνθρωπο

Επιβλέπων καθηγητής

ΦΑΦΟΥΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ ΓΕΩΠΟΝΟΣ MSc

‘Το αλάτι, πηγή ζωήςγια τον άνθρωπο ’Επιβλέπων καθηγητής ΦΑΦΟΥΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ ΓΕΩΠΟΝΟΣ MSc Β3 θετικό 

 

 

 

                                                                                                             Σεξουαλικά


                                                                 Μεταδιδόμενα Νοσήματα!!!


                                                                    Ποια είναι; Πώς εκδηλώνονται; Τι μπορεί να κάνεις; 

Β’4 θετικό 

 

 

Επιβλέπων καθηγητής

 

Σεξουαλικά Μεταδιδόμενα Νοσήματα!!!

Ποια είναι; Πώς εκδηλώνονται;

Τι μπορεί να κάνεις; 

Β’4 θετικό   

Επιβλέπων καθηγητής ΦΑΦΟΥΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ ΓΕΩΠΟΝΟΣ MSc


 


 

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ


ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ


ΝΑ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣ


ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ 

 

ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ

 

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΚΑΙ ΤΟΠΙΚΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣΝΑ ΠΡΩΤΟΣΤΑΤΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΣΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ  ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΦΑΦΟΥΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ ΓΕΩΠΟΝΟΣ MSc

  

 

 

ΑΝΕΝΕΩΣΗΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ’’

Α5 

Επιμελών καθηγητής

 

Αλέξιος Φαφούτης

 

’’ΑΝΕΝΕΩΣΗΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑ’’Α5 Επιμελών καθηγητής Αλέξιος Φαφούτης (γεωπόνος MSc )

 

 

 

ΧΟΡΗΓΟΙ ΛΑΧΕΙΟΦΟΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΧΟΡΟΕΣΠΕΡΙΔΑ ΤΟΥ 3ου ΛΥΚΕΙΟΥ

 

 

Το 3ο ΓΕΛ  Αγρινίου ευχαριστεί για τη βοήθεια που προσέφεραν στην επιτυχή διοργάνωση της χοροεσπερίδας του σχολείου τους παρακάτω:  

 

 

"Agrinio Copy Sakkas", "Bijoux Accessories", "Carina Accessories",

 

"Colours - Accessories", "Crema Latte" – Παγωτά, "Focus Sport",

 

"Fun Fun Accessories", "Goody's Burger House", "Hondos Center",

 

"ILLUMINA Σαράκης", "IQ Parfumiece", "JR Jeans Hall", "Le Parfumeur",

 

"Leather Jackets", "Madness Casual", "Maison" Cafe Bar,

 

"Mega Euronics - ΒράχαΕΠΕ", "Mix & Must" ΈφηΡήγα,"Noise Fashion",

 

"Pilates καιΕυεξία", "Piu Accessories", "Queen Accessories", "Renee Jewellery",

 

"Technofilm", "Tre Accessories","ΑδελφοίΚαρέλλου", "Αρτόπολις" – Φούρνος,

 

"Ασημακόπουλος Νεκτάριος", "Βίκυ Σταυροπούλου", "Γρίβας Ν & Ν" Οινοποιείο,

 

"Εντροπία"  Bar - LoungeCafé, "Επώνυμο" Woman'sWear, "Κάβα Στραβοδήμου",

 

"Μακρής Μάρκετ", "Μανδέλλος Σπορ", "Με άρωμα και γεύσεις",

 

"Μεταποιήσεις ρούχων Πλατεία Τσακανίκα", "Μήτσου Δημ. Άνθη - Φυτά",

 

"Μορφή - Accessories", "Μπενέκου Δημητρούλα", "Οπτικά Αθανασιάδη - Δημάκη",

 

"Οπτικά Αντώνογλου", "Παγκρήτιος Σύλλογος", "Παιδαγωγικό παιχνίδι",

 

"Παπαθανάση Αριστέα", "Παπακαμμένος Σπορ", "Σαπλαούρας - Αρτοποιήματα",

 

"Το σπίτι του αρώματος", "Τσιμπιδάκη Σούλα", "Φελώνη Μπαλαούρα",

 

"Φίλιππος"  Αρτοποιείο, "Φρου Φρου κι Αρώματα", Ανθοπωλείο "Decoflrus",

 

Ανθοπωλείο "Μπαλτά", Αρτοποιείο "Μάντζος", Αρτοποιείο "Φραγκούλης Δημ.",

 

Αρωματοπωλείο "Refan", Βιβλιοπωλείο "PLANUS", Βιβλιοπωλείο "Αλεξ. Μοσχονά",

 

Βιβλιοπωλείο "Αποθήκη", Βιβλιοπωλείο "Βιβλιοτρόπιο", Βιβλιοπωλείο "Επίκουρος",

 

Βιβλιοπωλείο "Η Γνώση", Βιβλιοπωλείο "Μαργαρίτης", Βιβλιοπωλείο "Ξενόγλωσσο",

 

Βιβλιοπωλείο "Πάπυρος", Βιβλιοπωλείο "Σαμαρτζής", Γυναικεία ενδύματα "Envy",

 

Γυναικεία Ενδύματα "Αρμονία", Ενδύματα "Γιαννόπουλος",

 

Ενδύματα "Καλαϊτζόπουλος", Εσώρουχα "Ντίνα", Ζαχαροπλαστείο "Βρέκος",

 

Ζαχαροπλαστείο "Κοσμικόν", Ζαχαροπλαστείο "Λεωνίδας",

 

Ζαχαρπλαστείο "Εσπέρια", Κάβα "Οιναγορά", Κατάστημα "Agora Casual",

 

Κατάστημα "Be Jeanius", Κατάστημα "Belissimo", Κατάστημα "BK Store",

 

Κατάστημα "Bocoro", Κατάστημα "EN EM", Κατάστημα "Energy",

 

Κατάστημα "Femina", Κατάστημα "Free Casual", Κατάστημα "Fresh Line",

 

Κατάστημα "Jeaneration", Κατάστημα "Jennyfer", Κατάστημα "Libelle",

 

Κατάστημα "Linea", Κατάστημα "Magic Fasion", Κατάστημα "Night Wear",

 

Κατάστημα "Papagalino", Κατάστημα "Posto Verdi", Κατάστημα "SALVE",

 

Κατάστημα "SEHORA", Κατάστημα "SIC", Κατάστημα "SPS Casual",

 

Κατάστημα "Αγγελόπουλος", Κατάστημα "Αλεξάνδρα", Κατάστημα "Ανέμη",

 

Κατάστημα "Αστραπή", Κατάστημα "Βαβέλ", Κατάστημα "Γιακουμής",

 

Κατάστημα "Ειρήνη Τσέλιου", Κατάστημα "Ελιξήριο", Κατάστημα "Καλτσοπηγή",

 

Κατάστημα "Καμμένος", Κατάστημα "Καπετάνιος", Κατάστημα "Καραγεώργου",

 

Κατάστημα "Κατσιπάνος", Κατάστημα "Μπαρμπαγιάννης", Κατάστημα "Παν Δώρα",

 

Κατάστημα "Παραξενιές", Κατάστημα "Ρήγας", Κατάστημα "Σκάνδάλο",

 

Κατάστημα "Σωτήρης Κοσμάς", Κατάστημα "ΤΟΙ & ΜΟΙ", Κατάστημα "Υφαντό",

 

Κατάστημα 'Point", Καφέ "NOVE", Καφέ "Πλατεία", Καφετέρια "Φουαγιέ", Κομμωτήριο "Αγγελική", Κομμωτήριο "Ανδρέας", Κομμωτήριο "ΕΝΤΥ", Μεζεδοπωλείο "Μελίτακας", Ξενώνας "Αλωνάκι", Ξηροί καρποί "Κοκοσούλας Σ. ",

 

Υαλοπωλείο "Σόφη", Φαρμακ. "Αικατερίνη Μποκώρου",

 

Φαρμακ. "Σόν.& Αγγ. Ταντάρου", Φαρμακ."Ζυγούρη - Μποκώρου",

 

Φαρμακείο "Βασιλική Βίτσα", Φαρμακείο "Γεώργ. Κούτσικος", Φαρμακείο "Ευ Ζην", Φαρμακείο "Σταμούλης Ευστ.", Φροντιστήριο "Τσώλου Αφροδίτη",

Ψησταριά "Ο Πλάτανος", Ψητοπωλείο "Ματζανάς".

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ   ΕΡΓΑΣΙΕΣ  Β΄   ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ  2014 - 2015

«Αγρίνιο….Μια ζωντανή ιστορία» Φαφούτης Αλέξιος  Μπεσίρη Δήμητρα Α4 -  28

«Το κάπνισμα στη ζωή των νέων» Φαφούτης Αλέξιος  Βανθ3 - 19

«Εθελοντισμός»Κατσούλης ΙωάννηςΒθετ2 - 23

«Μίλα, μη φοβάσαι…. Πες ναι στη διαφορετικότητα» Κοτσάφτη Σπυριδούλα ΠΕ19 Α1 - 27

«Όχι στα ναρκωτικά, ΝΑΙ στη ζωή!» Κοτσάφτη Σπυριδούλα ΠΕ19Α2 - 28

«Διατροφή και συμπληρώματα διατροφής» Πολονύφη Ελισάβετ ΠΕ06 Βανθ1 - 18

«Προβλήματα στην εφηβεία» Πολονύφη Ελισάβετ ΠΕ06 Βανθ2 - 18

«Μουσική.  Μια πανανθρώπινη γλώσσα.» Παπά Βασιλική ΠΕ19 Α5 - 27

«Κινηματογράφος χθες, σήμερα, αύριο.» Παπά Βασιλική ΠΕ19 Βθετ4 - 20

«Διατροφή»Κατσούλης ΙωάννηςΑ3 - 28


nina

Ερευνητικές εργασίες Α΄Τετραμήνου 2014-15


" Ο δρόμος του καπνού περνά από το Αγρίνιο"

Επιβλέπων καθηγητής 

Φαφούτης Αλέξιος Γεωπόνος Msc ΠΕ14

Β3 ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ 

R1

Για να δείτε την παρουσίαση καντε κλίκ στην εικόνα.


 

Β3 ΘΕΤΙΚΟ

ΘΕΜΑ  :«ΕΦΗΒΕΙΑ ΚΑΙ ΑΛΚΟΟΛ»

Επιβλέπων Καθηγητής

ΦΑΦΟΥΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ-Γεωπόνος MSc

r2

Για να δείτε την παρουσίαση καντε κλίκ στην εικόνα.


Β’1 θετικό

θέμα: ’’ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΑΔΑ’’

Επιβλέπων καθηγητής:

Βαμβάτσικος Κων/νος ΠΕ03 

r3

Για να δείτε την παρουσίαση καντε κλίκ στην εικόνα.

Τμήμα:Β’2 Θετικό 

Θέμα: Ναρκωτικά και εξαρτησιογόνες ουσίες

Υπεύθυνος Βαμβάτσικος Κωνσταντίνος ΠΕ03

r5

Για να δείτε την παρουσίαση καντε κλίκ στην εικόνα.

ΕΥΡΕΥΝHΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:

«Γνωρίζω… Θέλω… Μπορώ…»

Επιβλέπων καθηγητής:Πολονύφη Ελισάβετ ΠΕ06

e11

Για να δείτε την παρουσίαση καντε κλίκ στην εικόνα.

Ερευνητική εργασία με θέμα

«Στηρίζομαι στα πόδια μου»

Τμήμα Β΄2  -  θεωρητικής κατεύθυνσης

Επιβλέπων καθηγητής:Πολονύφη Ελισάβετ ΠΕ06

 

Για να δείτε την παρουσίαση καντε κλίκ στην εικόνα.

e12



praktiko

Μερικές από τις όμορφες στιγμές της σχολικής

γιορτής του σχολείου μας για την 17 Νοέμβρη ...

1e..

1a 

1b

1c

1d

1f

1g

1i

1j

1l

1m

1n

1o

1p

1r

1s

1t

1v

1w

1y

1z

"Διάλογος κρεμασμένων" από την ¨Αντίσταση

στο Αγρίνιο" της εκδήλωσης - γιορτής του

σχολείου μας ... "28η Οκτωβρίου 1940"


sx1

"Δεν θα περάσει ο φασισμός" Μάνος Λοΐζος

ακορντεόν...τραγουδούν οι μαθητές του 3ου

Γενικού Λυκείου Αγρινίου

στη Γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 1940


https://www.youtube.com/watch?v=rlkF4pfR-E0&;feature=youtu.be

 

Παιδική Παχυσαρκία - Διατροφή και άσκηση ....

Διάλεξη του Δρ. Μπιρμπίλη Εμανουήλ Ph. D.M.Sc

στους μαθητές του σχολείου μας...(24-10-2014) 

a

b

c

d

e


Διαβάστε τα ονόματα των επιτυχόντων των πανελλαδικών εξετάσεων από το σχολείο μας 

https://docs.google.com/file/d/0BzEM8Kku5SywSVY5d0c3VU13Mmc/edit 

https://docs.google.com/file/d/0BzEM8Kku5SyweWZOLW5YakdZcVk/edit

Τα projects (Ερευνητικές εργασίες)

της σχολικής χρονιάς 2013-14

 

BURL
 
TPOLOGIST
TSATSUlis
SALT
PAPANERO
PAPA
MORFES
MESA
KRISI
KINITO

GANA
























FASISMOS

















DIATROF


















2012-2013

 

 

ΤΜΗΜΑ Α1

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ :
ΦΙΛΟΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ
ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜA

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ:  

ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΤΣΙΜΑΡΗ ΠΕ18

ΣΤΑΥΡΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΠΕ 04

2012-2013

 

            Οι ανανεώσιμες μορφές ενέργειας (ΑΠΕ) ή ήπιες μορφές ενέργειας , ή νέες πηγές ενέργειας, ή πράσινη ενέργεια είναι μορφές εκμεταλλεύσιμης ενέργειας που προέρχονται από διάφορες φυσικές διαδικασίες, όπως ο άνεμος, η γεωθερμία, η κυκλοφορία του νερού και άλλες. Ο όρος «ήπιες» αναφέρεται σε δυο βασικά χαρακτηριστικά τους. Καταρχάς, για την εκμετάλλευσή τους δεν απαιτείται κάποια ενεργητική παρέμβαση, όπως εξόρυξηάντληση ή καύση, όπως με τις μέχρι τώρα χρησιμοποιούμενες πηγές ενέργειας, αλλά απλώς η εκμετάλλευση της ήδη υπάρχουσας ροής ενέργειας στη φύση. Δεύτερον, πρόκειται για «καθαρές» μορφές ενέργειας, πολύ «φιλικές» στο περιβάλλον, που δεν αποδεσμεύουν υδρογονάνθρακεςδιοξείδιο του άνθρακα ή τοξικά και ραδιενεργά απόβλητα, όπως οι υπόλοιπες πηγές ενέργειας που χρησιμοποιούνται σε μεγάλη κλίμακα. Έτσι οι ΑΠΕ θεωρούνται από πολλούς μία αφετηρία για την επίλυση των οικολογικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η Γη. 
η παρουσίαση εδώ



Η ΒΙΑ ΣΤΗ

ΖΩΗ ΜΑΣ

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ


Α ΛΥΚΕΙΟΥ


ΤΜΗΜΑ Α6


ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012-13

 

ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

 

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΠΕ 13

 

ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΤΣΙΜΑΡΗ ΠΕ 18


 

Σήμερα η βία κυριαρχεί παντού. Σε κάθε περίσταση της καθημερινής μας ζωής παρατηρείται μια έκδηλη επιθετικότητα. Στη δουλειά, στο σχολείο, στο δρόμο στις διαπροσωπικές μας σχέσειςακόμα και από παιδιά κάθε ηλικίας σε όλους τους τομείς της μέχρι τώρα ζωής τους ακόμα και στα παιχνίδια τους.Είναι τόσο συνήθης η βία στη σύγχρονη ζωή που συχνά δεν συνειδητοποιείται. Ο εντοπισμός της βίας απαιτεί γνώσεις, παρατηρητικότητα, αντικειμενικότητα και ενημέρωση. Η πρόληψη της βίας θα πρέπει να είναι το ζητούμενο και όχι η αντιμετώπισή της. Ο εντοπισμός της  περισσότερο ή λιγότερο εμφανούς βίας στη ζωή, είναι ένας από τους λόγους επιλογής του συγκεκριμένου θέματος για την Ερευνητική μας Εργασία. 


η παρουσίαση εδώ



Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ

Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

 
ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ

ΤΜΗΜΑ Β2

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ

 

ΔΗΜΗΤΡΑ ΚΑΤΣΙΜΑΡΗ ΠΕ 18


 

Επικοινωνία και οι τρόποι


που χρησιμοποιούμε



 

Επικοινωνία: Με τον εαυτό μας και με τους άλλους. Χρησιμοποιώντας τον όρο «επικοινωνία» εννοούμε πρωτίστως την επαφή με τον εαυτό μας, τους εσωτερικούς διαλόγους. Εκεί συναντάμε την εσωτερικοποίηση των σχέσεων, προτύπων και ρόλων. Το άτομο αποτελεί ένα σύνολο και ταυτόχρονα ένα μέρος συνόλου της κοινωνικής ζωής.

 

 Η επικοινωνία με τους άλλους μάς τροφοδοτεί με τη σειρά της για μια καλύτερη επαφή με εμάς τους ίδιους παρέχοντας τις κατάλληλες πληροφορίες. Το πόσο καλά τα πάμε με τον εαυτό μας το ανακαλύπτουμε μέσα από τις διαπροσωπικές μας σχέσεις ξεκινώντας από την οικογένεια σαν παιδιά, αργότερα ως σύντροφοι και γονείς, ως φίλοι και εργαζόμενοι.

 

Αρχικά η φωνή του ανθρώπου ήταν το μοναδικό μέσον επικοινωνίας, ενώ η μεταφορά των πληροφοριών σε απόσταση γινόταν με αγγελιαφόρους και στη συνέχεια με οπτικά ή με ακουστικά σήματα.


η παρουσίαση εδώ



ΈΚΘΕΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ Β5

 

ΤΟΥ 3ου ΓΕΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

 olimpic


ΜΕ ΤΙΤΛΟ:

 

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ

 

Αξία αναλλοίωτη στο πέρασμα των αιώνων

 

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:

 

ΔΗΜΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΥ

 

ΠΕΟ5 ΓΑΛΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

Σχολικό Έτος: 2012 - 2013

 

Οι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ, είναι ένας από τους θεσμούς της αρχαίας ελληνικής κοινωνίας που μας βοηθάει να κατανοήσουμε τη συγκρότηση και την εξέλιξη της ελληνικής ταυτότητας.

 

          Το αγωνιστικό πνεύμα χαρακτήριζε τους αρχαίους Έλληνες. Βαθιά ριζωμένο στην ελληνική φυλή, ξεκινά από την ανάγκη της επιβίωσης, σ’ ένα χώρο αρχικά άγονο, ποικιλόμορφο και κατακερματισμένο και καταλήγει να γίνει τρόπος ύπαρξης.

 

          Σ’ όλη την ελληνική μυθολογία που αντανακλά τα ιδεώδη των ανθρώπων – δημιουργιών της προβάλλεται η αγωνιστική διάθεση των θεών και των ηρώων.

 

          Η Ιλιάδα και η Οδύσσεια εκφράζουν ένα πνευματικό ιδεώδες με δύο κύρια χαρακτηριστικά, το ιδεώδες της φυσικής ρώμης και της πνευματικής.

 

          Αυτή η αρμονική συνύπαρξη και ανάμειξη της ηθικής, φυσικής και πνευματικής αρετής γίνεται το ύψιστο αγαθό του κλασικού πνεύματος.

Η εργασία και η παρουσίαση εδώ



Η ΧΗΜΕΙΑ ΣΤΗΝ

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΜΑΣ

ΖΩΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ

 

§ΕΠΙΣΤΗΜΗ

§ΔΙΑΤΡΟΦΗ

§ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ  ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ

§ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

§ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ  ΟΥΣΙΕΣ

Σχολικό έτος:2012-2013
 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ


ΚΑΤΣΙΜΑΡΗ ΔΗΜΗΤΡΑ


ΓΟΥΛΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

 

Η Χημεία από τις Προϊστορικές Εποχές

 

Το ιερογλυφικό σύμβολο "δέρμα κροκοδείλου" km.t, που διαβάζεται "kem" ή "kmet" και σημαίνει "μαύρο", αλλά αποδίδει και το όνομα της ίδιας της αρχαίας Αιγύπτου

 

Η ιστορία της Χημείας ξεκινάει από την εποχή που οι προϊστορικοί άνθρωποι άρχισαν να ενδιαφέρονται για τα υλικά που χρησιμοποιούσαν για να κατασκευάσουν τις καλύβες τους, τα κεραμικά και γυάλινα σκεύη, τα μεταλλικά αντικείμενα και άλλα είδη καθημερινής χρήσης. Συγχρόνως, οι άνθρωποι άρχισαν να πειραματίζονται για το πώς θα βελτίωναν τις ιδιότητες και την ποιότητα των υλικών και των αντικειμένων αυτών, αναμιγνύοντας μια ποικιλία συστατικών και εφαρμόζοντας διάφορους τρόπους επεξεργασίας. Κάπου εκεί θα πρέπει να αναζητηθούν οι απαρχές της Χημείας, σε καμιά περίπτωση βέβαια ως επιστήμης, αλλά σαν μια μεθοδολογία που βασιζόταν σε εμπειρικές παρατηρήσεις του τύπου "δοκιμής και λάθους". Ωστόσο, και το τυχαίο αποδίδει, όταν διατίθεται άφθονος χρόνος.

η παρουσίαση εδώ

 a3

Τις τελευταίες δεκαετίες αυξάνεται, παγκοσμίως, γεωμετρικά ο αριθμός των παιδιών που αντιμετωπίζουν ή δυνητικά μπορεί να αντιμετωπίσουν μυοσκελετικά προβλήματα. Στην Ελλάδα, 7 στα 10 παιδιά εμφανίζουν προδιάθεση για την ανάπτυξη κάποιας μυοσκελετικής πάθησης. Η Σχολική κοινότητα είναι ένας από τους κυριότερους φορείς που μπορεί και πρέπει να εντοπίζει και να προλαμβάνει διάφορα προβλήματα υγείας των μαθητών ώστε να συνεισφέρει στην ομαλήψυχοσωματικήκαιμαθησιακή τους ανάπτυξη. Ένας σημαντικός τομέας της πρόληψης είναι η σωστή και έγκυρη ενημέρωση και πάνω σ’αυτή την παραδοχή στηρίζεται η συγκεκριμένη ερευνητική μας εργασία.

Για την σχετικη παρουσίαση κλίκ εδώ.

b6

Οι μεταλλαγμένοι ή γενετικά τροποποιημένοι οργανισμοί κατασκευάζονται στα εργαστήρια με τη βοήθεια της γενετικής μηχανικής. Αυτές οι τεχνητές μορφές ζωής αποκτούν κάποια νέα επιθυμητά χαρακτηριστικά, καταργώντας τους φυσικούς φραγμούς που έχουν δημιουργηθεί μεταξύ των ειδών μέσα από εξελικτικές διαδικασίες εκατομμυρίων χρόνων. Η γενετική τροποποίηση των τροφίμων είναι μία εφαρμογή της παραπάνω διαδικασίας. Η τεχνολογία τους συνοδεύεται από ευεργετικές επιδράσεις αλλά μπορεί να έχει και κινδύνους. Δυστυχώς η ασφάλεια των μεταλλαγμένων καλλιεργειών τίθεται όλο και περισσότερο υπό αμφισβήτηση, λόγω του ότι οι περισσότερες μελέτες που την αποδεικνύουν, έχουν πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τις ίδιες τις εταιρείες βιοτεχνολογίας που προωθούν τα μεταλλαγμένα προϊόντα. Εχθρός ή φίλος, μύθος ή πραγματικότητα, ποιότητα ζωής ή κέρδος, λοιπόν, τα μεταλλαγμένα τρόφιμα; Είναι κάποιες από τις ερωτήσεις που θα απαντηθούν μέσα από την ερευνητική μας εργασία.

 Για την σχετικη παρουσίαση κλίκ εδώ.


Β1 - ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

http://project3olykeioagrinioy.blogspot.gr/

Ομάδα Α  Ομάδα Β  Ομάδα Γ  Ομάδα Δ  Ομάδα Ε  Ομάδα ΣΤ

                                              ΟΜΑΔΑ Δ 2ο

Επιβλέπων καθηγητής: Μπακολίτσας Κώστας Βιολόγος

PROJECT A2

παρουσιάσεις των 5 ομάδων του Α2 οι οποίες σχετίζονται με την εξέλιξη της τεχνολογίας και των υπολογιστών στον χρόνο και την επίδρασή τους στην ζωή των ανθρώπων

a2

 

 

PROJECT ΜΕ ΘΕΜΑ:

 

« ΠΡΟΛΗΨΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ AIDS

 

ΕΡΩΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΦΟΒΟ»

 

 aids

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
ΦΑΦΟΥΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΣ
ΓΕΩΠΟΝΟΣ
MSc

Η παρουσίαση



 

PROJECT

ΕΦΗΒEIA: ΟΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΛΕΥΡΕΣ ΤΗΣ

 

Συντονιστές καθηγητές:

 

Φαφούτης Αλέξιος

 

Γεωπόνος MSc

 

Καραγιάννη Αναστασία

 

Νομικός 


 Ο όρος εφηβεία είναι μια μακρά χρονική, εξελικτική περίοδο που περιλαμβάνει το σύνολο των αλλαγών που συμβαίνουν στους τέσσερεις βασικούς τομείς της ανάπτυξης. Το βιοσωματικό, το γνωστικό, το συναισθηματικό και τον κοινωνικό.

 

 Η βιολογική διάσταση αυτής της περιόδου λέγεται ήβη.

 

 Η εφηβεία έχει τρία στάδια. Τη πρώιμη, τη μέση και την ύστερη εφηβεία. Είναι μια περίοδος έκτασης και άγχους, ευτυχίας και προβλημάτων, εξερεύνησης και ψυχικής πίεσης.

 

 Ο έφηβος γεφυρώνει μια σταδιακή περίοδο. Από την μια κάνει ρήξη με το παρελθόν του και την παιδική του ηλικία, από την άλλη δημιουργεί μια νέα εποχή, προσπαθώντας να μεταβεί στο μέλλον του.

 

 Έχει παρατηρηθεί ότι η εφηβεία είναι μια κρίσιμη περίοδος με επαναστατικότητα, ρευστότητα και ανακατατάξεις, όμως από μελέτες έχει εξαχθεί το συμπέρασμα ότι δεν είναι ίδια για όλους.

 

 Η επαρκής κοινωνική στήριξη από τους «σημαντικούς άλλους» μέσα στη σκέψη του εφήβου, και ο δημοκρατικός τρόπος αναστροφής από τους γονείς, μειώνουν τα προβλήματα συμπεριφοράς στην εφηβεία.


Η παρουσιαση


 

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ


A5

 

ΜΕ ΘΕΜΑ:


 

«Διακρίσεις – Ρατσισμός – Ξενοφοβία


στο ελληνικό σχολείο»


 

                                                            «Bullying»

 


Συντονιστής Καθηγητής:


 

Φαφούτης Αλέξιος Γεωπόνος MSc


 


Η παρουσίαση